חיפוש
מפעל הפיס מנוי פיס אראלה, תתקשרי אלי!

אראלה, תתקשרי אלי!

שלחהדפסאאאגודל טקסט:
אראלה, תתקשרי אלי

מדי חודש מקבלים עשרות מנויי פיס מאושרים שיחת טלפון, המבשרת להם על זכייה בפרסים כספיים של עד 1,500,000 ₪ או במכונית משפחתית!

 
יום שמתחיל כרגיל - עבודה, פגישות, ריצות, ילדים, עד שפתאום הטלפון מצלצל, על הקו נשמע קול נשי שפותח במשפט שלבטח ייחרט בזיכרונך לעד: "שלום, שמי אראלה ואני ממחלקת המנויים של מפעל הפיס... אני שמחה לבשר לך שזכית ב...".
 
היום שלך, שעד לפני רגע היה רגיל, הפך בבת אחת לאחד הימים המאושרים בחייך. טוב, עם כאלה פרסים שווים כמו שרק מפעל הפיס יכול לתת, מה הפלא?
 
אראלה איידינגר, מנהלת מחלקת שירות לקוחות של מפעל הפיס מספרת כי במסגרת תפקידה, היא מתקשרת למנויי הפיס שזכו בפרסים הגדולים ומבשרת להם על זכייתם. מפעל הפיס הוא המקום היחידי בארץ בו מתקשרים לבשר לזוכה בפרס גדול על זכייתו.
 
הדבר שאראלה מגדירה כ"חלק הכי כייפי שיכול להיות בעבודה" הוא תגובות הזוכים. חלק שותקים, כי הם פשוט בשוק מוחלט, אחרים לא מאמינים ויש כאלה ששמים את אראלה על הרמקול ומבקשים שתחזור על ההודעה, כדי שכל המשפחה תשמע ותתחיל לחגוג. במשך שנות עבודתה במפעל הפיס זכתה אראלה להכיר מאות מנויים זוכים, ששדרגו את רמת החיים שלהם ושל משפחתם.

שיחות שעלו לשידור בתוכנית הבוקר של ישראל, רדיו תל אביב 102FM

שיחת טלפון לזוכה ב- ₪1,500,000


ראיון עם אראלה איידינגר, מנהלת מחלקת שימור ושירות לקוחות, על תפקידה המיוחד במפעל הפיס

"לחיות טוב", ערוץ 2. 10/05/2010


"מה קורה" בהגשת אודי שכטר
רדיו אילת (רדיו הים האדום), 26/10/2010


"בשלוש עם ענת דולב", רשת ב', קול ישראל

קישורים נוספים

*
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, בשל טעויות ואי-דיוקים אפשריים, מפעל הפיס לא ישא באחריות לשגיאה בנתון, מידע סטטיסטי, מידע לגבי סיכויי זכייה, חוות דעת או המלצה המופיעים באתר, ואינו ערב לנכונותם. אין במידע הסטטיסטי והאחר משום המלצה להשתתפות בהגרלות מפעל הפיס או באשר לאופן מילוי טפסים כאמור.