חיפוש
מפעל הפיס צרו קשר

צרו קשר

פנו אלינו בכל דרך שתעדיפו: בטלפון, בפקס, בדואר או באמצעות טופס הפניות שלהן.


אנו במפעל הפיס נשתדל להיענות בהקדם לכל פנייה. פניות בכתב ניתן לשלוח באמצעות הטופס המופיע בעמוד.

יש למלא את הפרטים בשדות המתאימים, לבחור את נושא הפנייה ולהקפיד למלא את הפרטים לחזרה כראוי.
לתשומת ליבך - שדות המסומנים בכוכבית אדומה הנם שדות חובה.

  • בפניות בנושאי הטבות ו/או מנוי פיס חובה למלא תעודת זהות

  • בפניות בנושא 'מנוי פיס' חובה למלא את מספר המנוי

  • חובה למלא שדה דוא"ל. פניות שנשלחות באמצעות טופס זה נענות בדוא"ל חוזר

  • CAPTCHA code image
    Speak the codeChange the code
     

פנייה אנונימית

ניתן למלא טופס פנייה אנונימית ללא צורך בזיהוי הפונה. פניות אנונימיות לא יוכלו לקבל מענה ישיר, אולם תוכן הפנייה תועבר ישירות לגורמים המתאימים במפעל הפיס.
למילוי טופס פנייה אנונימית
.

מוקד שירות הלקוחות

מוקד מפעל הפיס פועל ב:

ימים א'-ה' - בין השעות: 8:00 – 17:00
טלפון: 03-6940177

דוא"ל פניות הציבור: pniot@pais.co.il  
פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6940320
פקס מחלקת מנוי פיס: 03-6940150


כתובת לפניות בכתב:
מפעל הפיס
רח' הפטמן 3, ת.ד. 7019
תל אביב, 6107001

למבטלים מנוי פיס יובהר כי ביטול מנוי, הנרכש בהתחייבות למינימום שנה יחייב את הלקוח בתשלום של 150 ₪ בגין המתנה ודמי טיפול.

קישורים נוספים