מפעל הפיס (להלן גם: "המפעל") מזמין בזאת הגשת הצעות לניהול פעילותו של המפעל ברשתות החברתיות, כמפורט במסמכי המכרז.
האמור במודעה זו אינו ממצה את תנאי המכרז, המופיעים במלואם בחוברות המכרז. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין מודעה זו לבין האמור בחוברות המכרז, יגבר האמור בחוברות המכרז.
תקופת ההתקשרות
תקופת ההתקשרות היא 12 חודשים ממועד הודעת הזכייה במכרז (להלן: "תקופת ההתקשרות הבסיסית"), בכפוף לתקופת ניסיון כמפורט בהסכם.
המפעל יהא רשאי להאריך את תקופת ההתקשרות הבסיסית בתקופות נוספות שמשכן המצטבר לא יעלה על 48 חודשים מעבר לתקופת ההתקשרות הבסיסית.
תנאי סף רשאי להגיש הצעה למכרז רק מציע העומד, במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, בכל תנאי הסף שלהלן:
המציע הינו אישיות משפטית אחת – יחיד אזרח ותושב ישראל או תאגיד רשום כדין בישראל או שותפות בלתי רשומה שהינה עוסק מורשה.
המציע הוא בעל ניסיון של 3 שנים לפחות הן בניהול תוכן במדיה דיגיטלית בישראל והן ברכישת מדיה דיגיטלית בישראל, ושני העיסוקים הנ"ל מהווים את תחום עיסוקו העיקרי. למפעל הפיס יהיה שיקול דעת בלעדי בקביעה מהו תחום עיסוקו העיקרי של המציע.
בסעיף זה, "מדיה דיגיטלית", משמעה אתרי אינטרנט (שהגישה אליהם היא באמצעות סלולר או web) ו/או רשתות חברתיות כגון פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק, טלגרם, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, בלוגים, אפליקציות מסחריות. יובהר, כי הניסיון והעיסוק העיקרי הנדרשים בתנאי זה הם בעבודה עבור לקוחות. עבודה/רכישה שהמציע ביצע עבור עצמו ו/או עבור זרוע תפעולית שלו לא תילקח בחשבון לצורך העמידה בתנאי זה.
המציע ניהל פעילות שוטפת ברשתות חברתיות בישראל עבור 3 לקוחות לפחות, במשך 12 חודשים רצופים לכל לקוח ובהיקף של 250,000 ₪ (כולל מע"מ) לכל לקוח בתקופה הנ"ל של 12 חודשים רצופים. זאת תוך עמידה בתנאים המצטברים הבאים:
ביחס לשניים מהלקוחות, 12 חודשי הניסיון הנדרשים לעיל (ותקופת ההיקף הכספי הנדרש) חייבים להיות 1/2020 - 12/2020. ביחס ללקוח השלישי, 12 חודשי הניסיון הנדרשים לעיל (ותקופת ההיקף הכספי הנדרש) חייבים להיות 12 חודשים רצופים במהלך התקופה שבין 1/1/2018 ועד למועד האחרון להגשת הצעות למכרז.
"פעילות שוטפת ברשתות חברתיות", משמעה פעילות המתנהלת באופן שוטף וקבוע לאורך כל תקופת הפעילות, במטרה לשמר ו/או לשפר את המודעות למותג/לפעילות של הלקוח ו/או לחזק את מעמדו. פעילות נקודתית, לרבות מספר פעילויות נקודתיות שבוצעו עבור אותו מותג ו/או עבור אותו לקוח, לא ייחשבו ל"פעילות שוטפת" כנדרש בסעיף זה. ואולם, אין מניעה כי פעילות שוטפת כנדרש בסעיף זה תכלול גם פעילויות נקודתיות בנוסף לפעילות השוטפת.
ניהול פעילות שוטפת ברשתות חברתיות, כנדרש בסעיף זה, חייב לכלול לפחות את כל השירותים הבאים:
ניהול פעילות שוטפת של הלקוח בפייסבוק ובאינסטגרם.
הפקת תכנים ייעודיים, הכוללת את כל אלה: צילום ועריכה של סרטוני וידאו; צילום סטילס; שידורי לייב מהשטח; שירותי גרפיקה. יובהר, כי ניתן להסתמך על תכנים ייעודיים כאמור שהמציע הפיק באמצעות קבלני משנה מטעמו, כל עוד המציע נשא באחריות מלאה כלפי הלקוח לאספקת התוצרים המוגמרים.
מתן מענה, המתפרסם ברשתות חברתיות, לפניות של גולשים בקשר להתנהלות הלקוח.
השירותים שנתן המציע לפחות לאחד משלושת הלקוחות הנ"ל בתקופת הניסיון הנדרשת לעיל כללו רכישת מדיה ברשתות חברתיות. יובהר, כי ההיקף הכספי של רכישת המדיה כאמור ע"י המציע יילקח בחשבון במסגרת ההיקף הכספי של ההתקשרות עם כל לקוח לו ניתנו שירותים אלה.
לפחות עבור אחד משלושת הלקוחות הנ"ל ניהל המציע ברשתות חברתיות בישראל – הכוללות לפחות את פייסבוק ואינסטגרם - לפחות משבר מהותי אחד אחרי יום 1/1/2018. לעניין זה, "משבר" משמעו שיח שלילי לגבי הלקוח ברשתות חברתיות, שעלול לפגוע במעמד של מותג של הלקוח או בתדמית הלקוח. למפעל הפיס יהיה שיקול דעת בלעדי לקבוע אם משבר שנוהל ע"י המציע כאמור הוא משבר מהותי כנדרש בתנאי זה.
למציע מחזור כספי בסך של לפחות 1 מיליון ₪ בשנים 2019 ו- 2020 במצטבר.
במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, המציע אינו מעניק שירותים למועצה להסדר ההימורים בספורט.
למציע ישנם האישורים והתצהירים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ו-1976.
המכרז הוא מכרז עם בחינה דו שלבית.
מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף במקרה של הגשת הצעות מחיר זהות למכרז, כאמור בתנאי המכרז.
קבלת חוברות המכרז
את חוברות המכרז ניתן לקבל, ללא תשלום, החל מיום שלישי ה- 18/05/2021, באיזו מהדרכים הבאות:
קבלה ידנית של החוברות באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א בקומה הראשונה, בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00. בעת נטילת חוברות המכרז, ימסור מקבל החוברות את פרטי המציע ואת פרטי ההתקשרות עמו לאגף התקשרויות רכש ומכרזים במפעל הפיס, על גבי טופס פרטי המציע המצ"ב.
באמצעות דואר אלקטרוני (ללא צורך בהגעה למשרדי המפעל). מציע המעוניין בכך, ישלח בקשה לקבלת חוברות המכרז לדוא"ל rechesh@pais.co.il, בצירוף טופס פרטי המציע המצ"ב, כשהוא מלא וחתום ע"י המציע. לאחר קבלת הטופס המלא והחתום כאמור, יישלחו חוברות המכרז למציע.
ניתן לעיין בחוברות המכרז באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א, החל מיום שלישי ה- 18/05/2021, בתאום טלפוני מראש.
הבהרות למכרז
שאלות ובקשות להבהרות ו/או לפרטים נוספים בנוגע למכרז, יש לשלוח בכתב בלבד לגב' אלומה שמואלי, מנהלת אגף התקשרויות רכש ומכרזים, באמצעות דוא"ל (מסמך בפורמט WORD), לכתובת: rechesh@pais.co.il, לא יאוחר מיום שלישי ה- 08/06/2021.
ככמו כן, על המציע לעקוב אחרי הפרסומים באתר האינטרנט של המפעל, בכתובת: www.pais.co.il במדור "רכש ומכרזים". ככל שפורסמה באתר האינטרנט הנ"ל הודעה על קיומו של מסמך הבהרות אשר מסיבה כלשהי לא הגיע לידי המציע, באחריות המציע לפנות למפעל הפיס בבקשה לקבלת מסמך ההבהרות האמור. מציע לא יישמע בטענה כי לא קיבל מסמך הבהרות שקיומו צוין באתר האינטרנט.
הגשת ההצעה למכרז
המועד האחרון להגשת הצעות למכרז הנו יום רביעי ה- 23/06/2021 עד השעה 10:00.
המציע יגיש הצעתו בשתי מעטפות, שבהן ייכללו כל המסמכים והאישורים הנדרשים, הכל כמפורט במסמכי המכרז.
ההצעות תוגשנה במסירה ידנית בלבד לתיבת ההצעות באגף הרכש של מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת"א, קומה ראשונה.
למטרות תפעול האתר, ניתוח השימוש בו, סטטיסטיקה ולצרכי פרסום מותאם וכדי לספק חווית גלישה טובה יותר, בין היתר, אנו עושים שימוש בקבצי קוקיות (cookies) וטכנולוגיות מדידה אחרות, גם של צדדים שלישיים לרבות Facebook ו-Google.