צרו קשר

פנו אלינו בכל דרך שתעדיפו: בטלפון, בפקס, בדואר או באמצעות טופס הפניות שלהן.

אנו במפעל הפיס נשתדל להיענות בהקדם לכל פנייה. פניות בכתב ניתן לשלוח באמצעות הטופס המופיע בעמוד.

יש למלא את הפרטים בשדות המתאימים, לבחור את נושא הפנייה ולהקפיד למלא את הפרטים לחזרה כראוי.
לתשומת ליבך - שדות המסומנים בכוכבית אדומה הנם שדות חובה.

*
*
*
*
*
*
*
-
-
יש להתחיל להקליד את שם הרחוב ולבחור מרשימה נפתחת. במידה וביישוב לא קיימים שמות רחובות, יש לכתוב בשדה את שם היישוב בשנית
*
שאלות ותשובות
מוקד הטלפוני של מפעל הפיס פועל בימים ראשון-חמישי בין השעות: 8:00 – 17:00
בטלפון: 03-6940177

דוא"ל פניות הציבור: pniot@pais.co.il 

פקס מחלקת פניות הציבור: 03-6940320

פקס מחלקת מנוי פיס: 03-6940150

מחלקת זכיות (קבלת תשלום זכיות) במפעל הפיס פועלת
בימים ראשון-חמישי
בין השעות: 8:00 - 15:00

כתובת לפניות בכתב:
מפעל הפיס
רח' הפטמן 3,
ת.ד. 7019
תל אביב, 6107001
למבטלים מנוי פיס יובהר כי ביטול מנוי, הנרכש בהתחייבות למינימום שנה יחייב את הלקוח בתשלום של 150 ₪ בגין המתנה ודמי טיפול.
ניתן למלא טופס פנייה אנונימית ללא צורך בזיהוי הפונה. פניות אנונימיות לא יוכלו לקבל מענה ישיר, אולם תוכן הפנייה תועבר ישירות לגורמים המתאימים במפעל הפיס.
למילוי טופס פנייה אנונימית.