מכרז פומבי דו־שלבי מס' 668/2022

לניהול ותפעול מועדון לקוחות למנויי הפיס

עדכון מיום 14/11/2022:

  • למכרז הוצא מסמך הבהרות מס' 1

  1. מפעל הפיס (להלן גם: "המפעל") מזמין בזאת הגשת הצעות לניהול ותפעול של מועדון לקוחות למנויי הפיס, והכל כמפורט במסמכי המכרז.
  2. האמור במודעה זו אינו ממצה את תנאי המכרז, המופיעים במלואם בחוברות המכרז. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין מודעה זו לבין האמור בחוברות המכרז, יגבר האמור בחוברות המכרז.
  3. המציע למכרז וקבלן משנה למופעים ואירועים
    1. המציע חייב להיות בעל ניסיון בניהול מועדוני לקוחות או צרכנות, כאמור בתנאי הסף למכרז. לשם אספקה והפקה של מופעים ואירועים לחברי המועדון, כנדרש במפרט הטכני, רשאי המציע לכלול בהצעתו קבלן משנה (להלן: "קבלן המשנה למופעים ואירועים"). ככל שההצעה תכלול קבלן משנה למופעים ואירועים, הרי שלצורך בחינת העמידה בתנאי הסף בדבר ניסיון בניהול מופעי אמנות, יילקח בחשבון ניסיונם המצטבר של המציע ושל קבלן המשנה האמור, כמפורט בתנאי הסף שלהלן.
    2. יובהר, כי מציע הכולל בהצעתו קבלן משנה למופעים ואירועים רשאי לכלול בהצעתו קבלן משנה אחד בלבד, אשר יבצע את מלוא העבודות הנדרשות במכרז בנושא זה. בהתאם לכך, אין להציע מספר קבלני משנה למופעים ואירועים אשר עבודות המכרז בנושא זה תחולקנה ביניהם. הצעה שלא תעמוד בתנאי זה – תיפסל.
    3. הספק יספק למפעל את מלוא שירותי המכרז באמצעות קבלן המשנה למופעים ואירועים שעל בסיסו זכה במכרז לאורך כל תקופת ההתקשרות עם המפעל. זאת מבלי לגרוע מזכותו של המפעל לדרוש את החלפתו של קבלן המשנה, כמפורט במסמכי המכרז.
  4. תנאי סף
    ההשתתפות במכרז מותנית בעמידה בכל דרישות הסף הבאות, במצטבר, במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז:
    1. המציע הנו ישות משפטית אחת - יחיד אזרח ותושב ישראל או תאגיד המאוגד ורשום כדין בישראל או שותפות בלתי רשומה שהנה עוסק מורשה.
    2. בכל אחת מ- 2 שנים הכלולות בתקופה שבין 1/1/2017 לבין המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, הפיק המציע הכנסות בסך של 100 מיליון ₪ (כולל מע"מ) לפחות ממועדון/ני לקוחות או צרכנות שנוהל/ו על ידיו.
      לעניין זה:
      1. "מועדון לקוחות או צרכנות" – מועדון המציע לחבריו מגוון של הטבות בבתי עסק שונים, ומיועד לקהל יעד מסוים ו/או מתייחס לתחום צרכנות מסוים.
      2. "הכנסות ממועדון לקוחות או צרכנות" – רק הסכומים שחברי המועדון שילמו תמורת המוצרים/שירותים שרכשו באמצעות המועדון. בכלל זאת, ההכנסות הרלוונטיות אינן כוללות סבסודים ע"י בעל המועדון, קרי אינן כוללות סכומים ששולמו למציע ע"י בעל המועדון תמורת המוצרים/שירותים הנ"ל מעבר לתשלומי החברים.
      3. "ניהול מועדון לקוחות או צרכנות" – כהגדרתו בסעיף 4.3 להלן.
      4. "שנה" – תקופה של 12 חודשים רצופים, שאין כל חפיפה בינה לבין השנה הנוספת הנחוצה לשם עמידה בתנאי זה.
    3. המציע ניהל לפחות 3 מועדוני לקוחות או צרכנות בישראל, תוך עמידה בתנאים המצטברים הבאים:
      1. המציע ניהל כל אחד משלושת המועדונים במשך 12 חודשים רצופים לפחות מתוך התקופה שבין 1.1.2017 ועד למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז.
      2. בכל אחד משלושת המועדונים היו לפחות 100,000 חברים הזכאים לקבל הטבות במשך תקופת ניהולו ע"י המציע כאמור לעיל או בחלק ממנה.
      3. לעניין תנאי זה:
        1.  "מועדון לקוחות או צרכנות" – כהגדרתו בסעיף 4.2 לעיל.
        2. "ניהול מועדון לקוחות או צרכנות" – עבודה הכוללת את כל המרכיבים שלהלן: ניהול ותפעול שוטף של אתר אינטרנט ו/או אפליקציה שבו/בה התבצעה מכירה של הטבות המועדון באמצעות כרטיסי אשראי (להלן: "פלטפורמת המכירות"). הניהול והתפעול השוטף של פלטפורמת המכירות כולל אחריות להזנת התכנים בפלטפורמה זו ואחריות על כלל הליך הרכישה בפלטפורמת המכירות, לרבות לחיובים כספיים מאובטחים וסליקת כרטיסי אשראי; איתור ספקים לשם הכללת מוצריהם/שירותיהם במועדון, הגעה להסכמים מסחריים עם ספקים אלה בנוגע להטבות שייתנו למועדון וניהול שוטף של ספקים אלה ושל ההטבות במסגרת המועדון.
    4. המציע או קבלן המשנה למופעים ואירועים המוצע על ידיו ניהל לפחות 50 מופעי אמנות בישראל, אשר התפרשו על פני 3 שנים קלנדריות שונות מבין השנים 2017-2022. כל אחד מ- 50 המופעים נועד לחברי מועדון לקוחות – אשר ביצעו את כל הכרוך ברכישת הכרטיסים למופע (לרבות ביטול רכישה) אך ורק באמצעות אתר האינטרנט ו/או אפליקציה של המועדון, ללא הפניה לאתר חיצוני לאתר המועדון - ובכל אחד מהמופעים נכח קהל בן 400 איש לפחות שהם חברי המועדון הנ"ל (אין מניעה לנוכחות של קהל נוסף שאינו נמנה על חברי המועדון). ניתן לעמוד בתנאי זה באמצעות ניסיונם המצטבר של המציע ושל קבלן המשנה מטעמו (דהיינו, באמצעות 50 מופעים רלוונטיים שחלקם נוהלו ע"י המציע וחלקם נוהלו ע"י קבלן המשנה).
      לעניין תנאי זה:
      1. "מועדון לקוחות" – מועדון המציע לחבריו מגוון של הטבות בבתי עסק שונים, ומיועד לקהל יעד מסוים ו/או מתייחס לתחום צרכנות מסוים, או מועדון השייך לעסק ספציפי/רשת שיווק ספציפית ומספק לחבריו הטבות על המוצרים/שירותים של אותו עסק/רשת שיווק, עם או בלי הטבות בבתי עסק נוספים.
      2. "מופע אמנות" - הופעה או הצגה של אמן ו/או בדרן אחד או יותר, אשר התקיימה לפני קהל שנכח באופן פיזי במקום ההופעה, וההשתתפות בה כקהל כרוכה בתשלום. יובהר, כי הופעת/הצגת אמן/נים ו/או בדרן/ים במסגרת צילום תכנית טלוויזיה בנוכחות קהל חי לא תיחשב למופע אמנות כנדרש בתנאי זה.
      3. אם מופע אמנות מסוים התקיים במספר מועדים/מקומות שונים – כגון הצגה מסוימת שהתקיימה במספר מועדים או באולמות שונים – תילקח בחשבון רק אחת מהפעמים בהם הוצג.
      4. "ניהול" של מופע אמנות, משמעו ניהול מו"מ עם מפיק המופע ו/או עם נציג/י האמן/בדרן/ים המשתתף/פים בו לצורך העלאתו של מופע האמנות לפני חברי מועדון לקוחות כנדרש לעיל, ונשיאה באחריות כוללת על כל הקשור בהעלאת המופע עבור בעל המועדון הנ"ל.
    5. למציע ישנם האישורים והתצהירים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), ה'תשל"ו-1976.
  5. תקופת ההתקשרות
    1. תקופת ההתקשרות הינה ממועד הודעת הזכייה במכרז שניתנה לספק ועד לתום 60 חודשים ממועד עליית המערכת לאוויר, כהגדרתו בסעיף 6.11 לפרק א' של המפרט הטכני (להלן: "תקופת ההתקשרות הבסיסית"). זאת בכפוף לתקופת ניסיון, כאמור בסעיף 6.11 הנ"ל.
    2. המפעל יהא רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות הבסיסית בתקופות נוספות, אשר משכן המצטבר לא יעלה על 60 חודשים מעבר לתקופת ההתקשרות הבסיסית (להלן: "תקופות האופציה"). משכה של כל תקופת אופציה ייקבע ע"י המפעל לפי שיקול דעתו.
  6. המכרז הוא מכרז עם בחינה דו שלבית.
  7. מפעל הפיס שומר על זכותו לנהל מו"מ עם מציעים שהצעותיהם נמצאו מתאימות, וכן שלא לנהל מו"מ כאמור, כאמור בתקנה 7(ה) לתקנות חובת המכרזים תשנ"ג-1993 ובתנאי המכרז. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, שומר המפעל את זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף לשם הכרעה בין הצעות בעלות ציון משוקלל זהה.
  8. קבלת חוברות המכרז
    1. את חוברות המכרז ניתן לקבל, ללא תשלום, החל מיום רביעי ה- 14/09/2022, למעט ערבי חג רה"ש וחוה"מ סוכות בהם משרדי הרכש סגורים, באיזו מהדרכים הבאות:
      1. קבלה ידנית של החוברות באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א בקומה הראשונה, בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00. בעת נטילת חוברות המכרז, ימסור מקבל החוברות את פרטי המציע ואת פרטי ההתקשרות עמו לאגף התקשרויות רכש ומכרזים במפעל הפיס, על גבי טופס פרטי המציע המצ"ב.
      2. באמצעות דואר אלקטרוני (ללא צורך בהגעה למשרדי המפעל). מציע המעוניין בכך, ישלח בקשה לקבלת חוברות המכרז לדוא"ל rechesh@pais.co.il, בצירוף טופס פרטי המציע המצ"ב, כשהוא מלא וחתום ע"י המציע. לאחר קבלת הטופס המלא והחתום כאמור, יישלחו חוברות המכרז למציע.
    2. ניתן לעיין בחוברות המכרז באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א, החל מיום רביעי ה- 14/09/2022, בתאום טלפוני מראש.
  9. הבהרות למכרז
    1. שאלות ובקשות להבהרות ו/או לפרטים נוספים בנוגע למכרז, יש לשלוח בכתב בלבד לגב' אלומה שמואלי, מנהלת אגף התקשרויות רכש ומכרזים, באמצעות דוא"ל (מסמך בפורמט WORD), לכתובת: rechesh@pais.co.il, לא יאוחר מיום ראשון ה- 06/11/2022.
    2. במידת הצורך, ייענו הפניות במסמך הבהרות אחיד שיישלח לספקים הרלוונטיים, כאמור בתנאי המכרז.
    3. ככמו כן, על המציע לעקוב אחרי הפרסומים באתר האינטרנט של המפעל, בכתובת: www.pais.co.il במדור "רכש ומכרזים". ככל שפורסמה באתר האינטרנט הנ"ל הודעה על קיומו של מסמך הבהרות אשר מסיבה כלשהי לא הגיע לידי המציע, באחריות המציע לפנות למפעל הפיס בבקשה לקבלת מסמך ההבהרות האמור. מציע לא יישמע בטענה כי לא קיבל מסמך הבהרות שקיומו צוין באתר האינטרנט.
  10. הגשת ההצעה למכרז
    1. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז הנו יום רביעי ה- 30/11/2022 בשעה 10:00.
    2. המציע יגיש הצעתו בשתי מעטפות, שבהן ייכללו כל המסמכים והאישורים הנדרשים, הכל כמפורט במסמכי המכרז.
    3. ההצעות תוגשנה במסירה ידנית בלבד לתיבת ההצעות באגף הרכש של מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת"א, קומה ראשונה.

חזרה למכרזים