מכרז פומבי דו־שלבי מס' 714/2022

לאפיון, פיתוח, התקנה, הטמעה, ותחזוקה של מערכת ERP עבור מפעל הפיס

עדכון מיום: 20/10/2022

  • המפעל יקיים מפגש מציעים ביום חמישי ה-03/11/2022 בשעה 11:00.
    מיקום המפגש בניין מפעל הפיס (חטיבת המחשוב), רחוב המסגר 2 פינת לה גרדיה תל אביב, קומה 2, חדר ישיבות.
  • נדגיש כי, מפגש המציעים הינו חובה לצורך השתתפות במכרז.

  1. מפעל הפיס (להלן: "המפעל") מזמין בזאת הגשת הצעות לאפיון, פיתוח התקנה, הטמעה, ותחזוקה של מערכת ERP עבור מפעל הפיס ברחבי הארץ, והכל בהתאם לתנאים המפורטים במסמכי מכרז
  2. האמור במודעה זו אינו ממצה את תנאי המכרז, המופיעים במלואם בחוברות המכרז. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין מודעה זו לבין האמור בחוברות המכרז, יגבר האמור בחוברות המכרז.
  3. מפעל הפיס, מעוניין להקים, ליישם ולהטמיע בחצריו, מערכת ERP, אשר צפויה להחליף את מערכת "אביב" המשמשת כיום את המפעל ויחידותיו השונות, הכוללת בין היתר ממשק למערכות קיימות, תחזוקה שוטפת, לרבות שמירה על העדכניות הטכנולוגית והתפעולית, עדכון גרסאות תוכנה ועדכוני אבטחת מידע; שינויים ופיתוחים חדשים וכיו"ב ("המערכת").
  4. תנאי סף
    ההשתתפות במכרז מותנית בעמידה בכל דרישות הסף הבאות, במצטבר, במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז:
    1. המציע הינו תאגיד הרשום כדין בישראל.
    2. המציע הינו ספק/משווק מורשה בישראל מטעם יצרן המערכת המוּצעת על-ידיו למתן שירותי אפיון, אספקה, הקמה, יישום, הטמעה ותחזוקה למערכת, כאשר המערכת המוּצעת הנה אחת משתי המערכות הבאות: Priority, SAP Business One.
    3. מציע כנ"ל, אשר במהלך 48 החודשים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות במכרז, יישם לפחות 3 פרויקטים של מערכת ERP (כהגדרת מונח זה להלן), בהם מתקיימות, במצטבר כל הדרישות הבאות (להלן: "הפרויקטים"):
      1. כל אחד מהפרויקטים יושם עבור לקוח שונה בישראל, ובמסגרתו העניק המציע שירותי אפיון, התקנה והטמעה ותחזוקה;
      2. הערה: פרויקט לשינוי/שדרוג מהותי של/עבור מערכת ERP קיימת, לא ייחשב ככזה העומד בתנאי הסף.
      3. יישומו של כל אחד מהפרויקטים הושלם (פועל בסביבת הייצור) לאחר סיום בדיקות קבלה ומסירה, במהלך 48 החודשים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות במכרז;
      4. לפחות אחת מ - 3 מערכות ה-ERP פועלת בסביבת הייצור, נכון למועד האחרון להגשת ההצעות במכרז;
      5. לפחות אחת מ - 3 מערכות ה-ERP כללה יישום תקציב ובקרת תקציב עבור הלקוח ויישום זה פעל בסביבות הייצור פרק זמן של 12 (או יותר) חודשים;
      6. לפחות אחת מ - 3 מערכות ה-ERP משרתת 100 משתמשים רשומים (או יותר), שהנם בעלי רישיון שימוש במערכת;
      7. לפחות עבור אחת מ - 3 מערכות ה-ERP מספק המציע שירותי תחזוקה בפרק זמן של 24 (או יותר) חודשים;

        הערה: בסעיף זה: "מערכת ERP" - מערכת מהפלטפורמה המוּצעת על-ידי המציע במכרז (Priority או SAP Business One), הכוללת עבור ולשימוש הלקוח יישומים של כל התהליכים הבאים: פיננסי (ספר ראשי וספר/י עזר לתשלומים), לוגיסטיקה ומלאי ומשמשת לפחות 50 משתמשים בעלי רישיון שימוש.
    4. מציע כנ"ל, אשר מחזור ההכנסות הכספי שלו בכל אחת מ-3 השנים: 2019 - 2021 עומד על לפחות 12,000,000 ₪ (ללא מע"מ), כשהסכום הנ"ל הינו בגין אפיון ו/או אספקה ו/או הקמה ו/או יישום ו/או הטמעה ו/או תחזוקה של מערכות ERP (הגם שלא מתקיימות במערכות אלו התנאים המפורטים בהגדרת "מערכת ERP" לעיל).
    5. מציע כנ"ל, אשר השתתף במפגש מציעים.
    6. למציע ישנם אישורים תקפים על-שמו לפי חוק עסקאות גופים ציבורים, תשל"ו-1976 ומנהל ספרי חשבונות כחוק ועומד בתנאים ובהוראות הנדרשים לפי חוק זה.
  5. מפגש מציעים (חובה)
    1. המפעל יקיים מפגש מציעים ביום חמישי ה- 03/11/2022 בשעה 11:00. מיקום המפגש יפורסם בהמשך באתר האינטרנט.
    2. במפגש יתייחס המפעל לעניינים שונים הקשורים בהליך המכרז, לשירותים, לחוזה ולביצועו על פי שיקול דעתו הבלעדי וכפי שימצא לנכון. מובהר, כי לא יהיה תוקף לכל התייחסות כאמור, אלא אם זו מצאה את ביטויה במסגרת הפרוטוקול אשר יפורסם על ידי המפעל כמסמך הבהרות.
    3. מפגש המציעים הינו חובה והשתתפות בו מהווה תנאי סף (ס' ‎4.5) ומציע אשר לא ישתתף (הוא או מי מטעמו) בו או לא יירשם בפרוטוקול שייערך בו, לא יוכל להגיש הצעתו למכרז ואם עשה כן - הצעתו תפסל.
    4. המפעל יהא רשאי לפי שיקול דעתו הבלעדי, לשנות את מועד המפגש וכן לערוך (אם יהיה צורך בכך) מפגשים נוספים, באמצעות הודעה באתר האינטרנט.
  6. תקופת ההתקשרות
    1. תקופת החוזה תחל במועד חתימת החוזה ותסתיים בתום תקופת התחזוקה (להלן: "תקופת החוזה"), והיא תכלול את תקופות הביניים הבאות:
      1. תקופת היישום - שלב יישום של המערכת – הכולל את האפיון, פיתוחי התאמות, ההתקנה, בדיקות הקבלה, הדרכה והמסירה עד לעלייה לאוויר, בהתאם לאבני הדרך ולמועדי ההשלמה המירביים שיוגדרו עבורם בתוכנית העבודה כפי שתאושר על ידי המפעל ובלבד שתקופת היישום לא תחרוג בשום מקרה מפרק זמן של 18 חודשים.
      2. תקופת האחריות (הכוללת מרכיב של הרצה לפרק זמן של 3 חודשים) - 12 חודשים.
      3. תקופת תחזוקה למערכת (מתום תקופת האחריות) - 60 חודשים.
        אופציה להארכת תקופת התחזוקה - למפעל תוקנה האפשרות להאריך את תקופת התחזוקה ב-48 חודשים נוספים מעבר ל-60 החודשים הנ"ל בכל תמהיל שיבחר (להלן: "תקופות האופציה").
        הארכה נוספת של תקופת התחזוקה - למפעל תוּקנֶה זכות לנהל מו"מ עם הספק שיבחר כזוכה במכרז על מנת להאריך את תקופת התחזוקה בתקופות נוספות, מעבר לתקופות האופציה.
  7. המכרז הוא מכרז עם בחינה דו שלבית, ואמות המידה לבחירת הזוכה הינן איכות (70%) ומחיר (30%).
  8. מפעל הפיס שומר על זכותו לנהל מו"מ עם מציעים שהצעותיהם נמצאו מתאימות, וזאת בהתאם למפורט במסמכי המכרז. בנוסף, שומר המפעל את זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף/אחר כגון Best & Final, Re-Bid, באופן שייקבע על ידי המפעל.
  9. קבלת חוברות המכרז
    1. את חוברות המכרז ניתן לקבל, ללא תשלום, החל מיום רביעי ה- 21/09/2022, למעט ערבי חג רה"ש וחוה"מ סוכות בהם משרדי הרכש סגורים, באיזו מהדרכים הבאות:
      1. קבלה ידנית של החוברות באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א בקומה הראשונה, בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00. בעת נטילת חוברות המכרז, ימסור מקבל החוברות את פרטי המציע ואת פרטי ההתקשרות עמו לאגף התקשרויות רכש ומכרזים במפעל הפיס, על גבי טופס פרטי המציע המצ"ב.
      2. באמצעות דואר אלקטרוני (ללא צורך בהגעה למשרדי המפעל). מציע המעוניין בכך, ישלח בקשה לקבלת חוברות המכרז לדוא"ל rechesh@pais.co.il, בצירוף טופס פרטי המציע המצ"ב, כשהוא מלא וחתום ע"י המציע. לאחר קבלת הטופס המלא והחתום כאמור, יישלחו חוברות המכרז למציע.
    2. מסמכי המכרז יכללו גם את כתב הכמויות ואת טבלת המענה המקצועי, אשר יימסרו כקבצים באופן המפורט במסמכי המכרז.
    3. ניתן לעיין בחוברות המכרז באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א, החל מיום רביעי ה- 21/09/2022, בתאום טלפוני מראש.
  10. הבהרות למכרז
    1. שאלות ובקשות להבהרות ו/או לפרטים נוספים בנוגע למכרז, יש לשלוח בכתב בלבד לגב' אלומה שמואלי, מנהלת אגף התקשרויות רכש ומכרזים, באמצעות דוא"ל (מסמך בפורמט WORD), לכתובת: rechesh@pais.co.il, לא יאוחר מיום שישי ה- 18/11/2022.
    2. במידת הצורך, ייענו הפניות במסמך הבהרות אחיד שיישלח לספקים הרלוונטיים, כאמור בתנאי המכרז.
    3. כמו כן, על המציע לעקוב אחרי הפרסומים באתר האינטרנט של המפעל, בכתובת: www.pais.co.il במדור "רכש ומכרזים". ככל שפורסמה באתר האינטרנט הנ"ל הודעה על קיומו של מסמך הבהרות אשר מסיבה כלשהי לא הגיע לידי המציע, באחריות המציע לפנות למפעל הפיס בבקשה לקבלת מסמך ההבהרות האמור. מציע לא יישמע בטענה כי לא קיבל מסמך הבהרות שקיומו צוין באתר האינטרנט.
  11. הגשת ההצעה למכרז
    1. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז הנו יום רביעי ה- 28/12/2022 בשעה 10:00.
    2. המציע יגיש הצעתו בשתי מעטפות, שבהן ייכללו כל המסמכים והאישורים הנדרשים, הכל כמפורט במסמכי המכרז.
    3. ההצעות תוגשנה במסירה ידנית בלבד לתיבת ההצעות באגף הרכש של מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת"א, קומה ראשונה.

חזרה למכרזים