מכרז פומבי מס' 733/2024

להפקת סרטוני פרסומת עבור מפעל הפיס

עדכון מיום 11/03/2024:

  • למכרז הוצא מסמך הבהרות מס' 1.

  1. מפעל הפיס (להלן גם: "המפעל") מזמין בזאת הגשת הצעות למתן שירותי הפקת סרטוני פרסומת למפעל הפיס, כמפורט במסמכי המכרז.
  2. האמור במודעה זו אינו ממצה את תנאי המכרז, המופיעים במלואם בחוברת המכרז. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין מודעה זו לבין האמור בחוברת המכרז, יגבר האמור בחוברת המכרז.
  3. קבוצות השירותים והיקף ההצעה
    1. העבודות הנדרשות במכרז מחולקות לשתי קבוצות (להלן: "הקבוצות"):
      1. קבוצה א' – הפקות וידאו אשר תקציב ההפקה של כל אחת מהן עולה על 250,000 ₪, לא כולל מע"מ. הזוכה בקבוצה זו יבצע גם נגזרות/ורסיות של הסרטים שיופקו מאותו חומר גלם, אפילו תקציבן יהיה נמוך יותר.
      2. קבוצה ב' – הפקות וידאו אשר תקציב ההפקה של כל אחת מהן אינו עולה על 250,000 ₪ לא כולל מע"מ. הזוכה בקבוצה זו יבצע גם נגזרות/ורסיות של הסרטים שיופקו מאותו חומר גלם, אפילו הדבר יוביל לכך שהעלות הכוללת של הסרטונים שהופקו מחומר גלם של אותה הפקה מבחינת המפעל תעלה על 250,000 ₪, לא כולל מע"מ.
      3. תקציב ההפקה לעניין זה הוא העלות הכוללת למפעל של כל הסרטונים הכלולים באותה הפקה, לרבות עמלת ההפקה וביטוח, ולמעט מע"מ.
    2. המציע רשאי להגיש הצעה לאחת הקבוצות בלבד, לפי בחירתו.
  4. תנאי סף
    ההשתתפות במכרז מותנית בעמידה בכל דרישות הסף המפורטות להלן לגבי הפרק שאליו מוגשת ההצעה, וזאת במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז:
    קבוצה א'
    1. המציע הוא אישיות משפטית אחת - יחיד תושב ואזרח ישראל או תאגיד רשום כדין בישראל או שותפות בלתי רשומה שהינה עוסק מורשה בישראל.
    2. בכל אחת מהשנים 2021, 2022 ו־2023, המציע הפיק סרטוני פרסומת בווידאו ששודרו באיזה מערוצי הטלוויזיה המופעלים ע"י רשת ו/או קשת. יובהר, כי סרטוני פרסומת שהפקתם לא כללה ביצוע עבודות צילום ע"י המציע לא יילקחו בחשבון לצורך העמידה בתנאי זה. עוד יובהר, כי השידור בטלוויזיה כנדרש לעיל יכול שיהיה בכל עת עד למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, כל עוד תקופת ההפקה של הסרטון עומדת בתקופה הנדרשת לעיל.
      בתנאי זה: "סרטון פרסומת" - סרטון המשודר בהפסקת פרסומות בערוצי הטלוויזיה הנ"ל, לא כולל קדימון (promo).
    3. במהלך השנים 2021 - 2023, המציע הפיק לפחות 36 סרטוני פרסומת שונים בווידאו עבור 4 לקוחות שונים במצטבר לפחות. לצורך העמידה בתנאי זה, יילקחו בחשבון רק לקוחות מתוך הרשימה המצ"ב בעמוד 10 לחוברת המכרז. על הסרטונים האמורים לעמוד בתנאים המצטברים הבאים:
      1. אורכו של כל סרטון לפחות 30 שניות.
      2. הפקתו של כל סרטון כללה ביצוע עבודות צילום ע"י המציע.
      3. כל אחד מ־36 הסרטונים שודר באיזה מערוצי הטלוויזיה המופעלים ע"י רשת ו/או קשת, וזאת בשעות צפיית שיא (פריים טיים). לעניין זה, יילקח בחשבון שידור של נגזרת ו/או ורסיה של הסרטון, ובלבד שאורכה 30 שניות לפחות. יובהר, כי השידור בטלוויזיה כנדרש לעיל יכול שיהיה בכל עת עד למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, כל עוד תקופת ההפקה של הסרטון עומדת בתקופה הנדרשת לעיל.
      4. לפחות ארבע הפקות (שבמסגרתן הופקו סרטונים הכלולים ב־36 הסרטונים הנ"ל), שנעשו במהלך שלוש השנים 2021 - 2023, נעשו בתקציב של מעל 600,000 ₪ לא כולל מע"מ לכל הפקה. יובהר, כי תקציב ההפקה אינו כולל הכנת נגזרות ו/או ורסיות ו/או כל שינוי אחר בסרטונים אשר בוצעו לאחר תום ההפקה.
      5. בתנאי זה:
        1. "הפקה" – הפקת וידאו של סרטון פרסומת אחד או יותר אשר הופקו במהלך אחד ועל פי הצעת מחיר אחת של ספק שירותי ההפקה.
        2. "סרטון פרסומת" - סרטון המשודר בהפסקת פרסומות בערוצי הטלוויזיה המפורטים בסעיף, לא כולל קדימון (promo). יובהר, כי סרטון פרסומת, נגזרות שלו וורסיות שלו לא ייחשבו לסרטונים שונים.
        3. "נגזרת של סרטון פרסומת" - סרטון פרסומת שחלק ממנו הושמט.
        4. "ורסיה של סרטון פרסומת" - סרטון פרסומת הנוצר משינוי עריכה של סרטון פרסומת אחר, או מחומר גלם אחר שצולם עבור אותו סרטון באותה הפקה.
        5. "שעות צפיית שיא (פריים טיים)" - בין השעות 20:00 ל־23:00.
    4. לצורך עמידה בתנאי הסף המפורטים בסעיפים 4.2 ו־4.3 דלעיל, מותר להסתמך על ניסיון של כל אחד מהגורמים הבאים, לרבות על שילוב הניסיון של גורמים אלה או חלקם:
      1. ניסיון של המציע עצמו.
      2. אם המציע הינו תאגיד - מותר להסתמך גם על ניסיון של תאגיד אחר אשר גורם בכיר במציע החזיק במישרין לפחות ב־30% ממניותיו/זכויות הבעלות בו במועד צבירת הניסיון הרלוונטי. לעניין זה: "גורם בכיר במציע", משמעו אדם (יחיד) אשר במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז מחזיק במישרין לפחות ב־50% ממניות המציע/זכויות הבעלות בו.
      3. אם המציע הינו יחיד - מותר להסתמך גם על ניסיון של תאגיד אשר המציע החזיק במישרין לפחות ב־30% ממניותיו/זכויות הבעלות בו במועד צבירת הניסיון הרלוונטי.
      4. ניסיונו של עסק שפעילותו ומשאביו הועברו לידי המציע לפני המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, והמציע ממשיך את פעילותו, באופן שלדעת המפעל – לפי שיקול דעתו הבלעדי - קיימת זהות מהותית בין העסק המועבר כאמור, כפי שהיה במועד צבירת הניסיון הרלוונטי, לבין המשך פעילותו במסגרת המציע.
    5. למציע ישנם האישורים והתצהירים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), ה'תשל"ו-1976.
      קבוצה ב'
    6. המציע הוא אישיות משפטית אחת - יחיד תושב ואזרח ישראל או תאגיד רשום כדין בישראל או שותפות בלתי רשומה שהינה עוסק מורשה בישראל.
    7. במהלך השנים 2021 - 2023, המציע הפיק לפחות 15 סרטוני פרסומת שונים בווידאו עבור 2 לקוחות שונים במצטבר לפחות. לצורך העמידה בתנאי זה, יילקחו בחשבון רק לקוחות מתוך הרשימה המצ"ב בעמוד 11 לחוברת המכרז. על הסרטונים הנ"ל לעמוד בתנאים הבאים:
      1. כל אחד מ־15 הסרטונים פורסם בדיגיטל.
      2. לפחות אחד מ־15 הסרטונים הוא באורך של 30 שניות לפחות ושודר באיזה מערוצי הטלוויזיה המופעלים ע"י רשת ו/או קשת באורך מינימאלי זה, בנוסף לפרסומו בדיגיטל. יובהר, כי השידור בטלוויזיה ו/או הפרסום בדיגיטל כנדרש לעיל יכול שיהיה בכל עת עד למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, כל עוד תקופת ההפקה של הסרטון עומדת בתקופה הנדרשת לעיל.
      3. אורכו של כל אחד מ־14 הסרטונים הנותרים עומד על 15 שניות לפחות.
      4. יובהר, כי סרטון פרסומת, נגזרות שלו וורסיות שלו לא ייחשבו לסרטונים שונים.
      5. לעניין תנאי זה:
        1. "נגזרת של סרטון פרסומת" - סרטון פרסומת שחלק ממנו הושמט.
        2. "ורסיה של סרטון פרסומת" - סרטון פרסומת הנוצר משינוי עריכה של סרטון פרסומת אחר, או מחומר גלם אחר שצולם עבור אותו סרטון באותה הפקה.
        3. "הפקה" – הפקת וידאו של סרטון פרסומת אחד או יותר אשר הופקו במהלך אחד ועל פי הצעת מחיר אחת של ספק שירותי ההפקה.
      6. יובהר, כי לצורך עמידה בתנאי סף זה, מותר להסתמך על ניסיון של כל אחד מהגורמים הבאים, לרבות על שילוב הניסיון של גורמים אלה או חלקם:
        1. המציע עצמו;
        2. עסק שפעילותו ומשאביו הועברו לידי המציע לפני המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, והמציע ממשיך את פעילותו, באופן שלדעת המפעל – לפי שיקול דעתו הבלעדי - קיימת זהות מהותית בין העסק המועבר כאמור, כפי שהיה במועד צבירת הניסיון הרלוונטי, לבין המשך פעילותו במסגרת המציע.
    8. למציע ישנם האישורים והתצהירים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים (אכיפת ניהול חשבונות ותשלום חובות מס), התשל"ו-1976.
  5. תקופת ההתקשרות
    1. תקופת ההתקשרות תחל במועד הודעת הזכייה במכרז לספק, ותימשך 12 חודשים רצופים (להלן: "תקופת ההתקשרות הבסיסית"), בכפוף לתקופת ניסיון כמפורט בהסכם.
    2. המפעל יהא רשאי להאריך את תקופת ההתקשרות הבסיסית בתקופות נוספות, שהאחרונה שבהן תסתיים לכל המאוחר ב- 31.12.2029 (להלן: "תקופות האופציה"). משכה של כל תקופת אופציה שתמומש ייקבע ע"י המפעל לפי שיקול דעתו הבלעדי.
  6. מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף בכל אחד מהמקרים הבאים: לצורך הכרעה בין הצעות מחיר זהות למכרז; אם תיוותר הצעה כשרה יחידה לאיזו משתי הקבוצות; במקרים של פערי מחיר מסוימים בין הצעות שונות לאותה קבוצה. כל זאת כאמור בתנאי המכרז.
  7. קבלת חוברת המכרז
    1. את חוברות המכרז ניתן לקבל, ללא תשלום, החל מיום ראשון ה־11/02/2024, באיזו מהדרכים הבאות:
      1. קבלה ידנית של החוברות באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א בקומה הראשונה, בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 16:00. בעת נטילת חוברות המכרז, ימסור מקבל החוברות את פרטי המציע ואת פרטי ההתקשרות עמו לאגף התקשרויות רכש ומכרזים במפעל הפיס, על גבי טופס פרטי המציע המצ"ב.
      2. באמצעות דואר אלקטרוני (ללא צורך בהגעה למשרדי המפעל). מציע המעוניין בכך, ישלח בקשה לקבלת חוברות המכרז לדוא"ל rechesh@pais.co.il, בצירוף טופס פרטי המציע המצ"ב, כשהוא מלא וחתום ע"י המציע. לאחר קבלת הטופס המלא והחתום כאמור, יישלחו חוברות המכרז למציע.
    2. ניתן לעיין בחוברות המכרז באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א, החל מיום ראשון ה־11/02/2024, בתאום טלפוני מראש.
  8. מפעל הפיס שומר על זכותו לקיים הליך תחרותי נוסף במקרה של הגשת הצעות מחיר זהות לאיזו מקבוצות השירותים הכלולות במכרז, כאמור בתנאי המכרז.
  9. הבהרות למכרז
    1. שאלות ובקשות להבהרות ו/או לפרטים נוספים בנוגע למכרז, יש לשלוח בכתב בלבד לגב' אלומה שמואלי, מנהלת אגף התקשרויות רכש ומכרזים, באמצעות דוא"ל (מסמך בפורמט WORD), לכתובת: rechesh@pais.co.il לא יאוחר מיום שלישי ה־05/03/2024.
    2. במידת הצורך, ייענו הפניות במסמך הבהרות אחיד שיישלח לספקים הרלוונטיים, כאמור בתנאי המכרז.
    3. כמו כן, על המציע לעקוב אחרי הפרסומים באתר האינטרנט של המפעל, בכתובת: www.pais.co.il במדור "רכש ומכרזים". ככל שפורסמה באתר האינטרנט הנ"ל הודעה על קיומו של מסמך הבהרות אשר מסיבה כלשהי לא הגיע לידי המציע, באחריות המציע לפנות למפעל הפיס בבקשה לקבלת מסמך ההבהרות האמור. מציע לא יישמע בטענה כי לא קיבל מסמך הבהרות שקיומו צוין באתר האינטרנט.
  10. הגשת ההצעה למכרז
    1. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז הנו יום רביעי ה־20/03/2024 בשעה 10:00.
    2. המציע יצרף להצעתו את כל המסמכים והאישורים כמפורט במסמכי המכרז.
    3. ההצעות תוגשנה במסירה ידנית בלבד לתיבת ההצעות באגף הרכש של מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת"א, קומה ראשונה.

חזרה למכרזים