מכרז פומבי דו-שלבי מס' 642/2021

למתן שירותי מחקר כמותי ואיכותני שיווקי למפעל הפיס

עדכון מיום 13/6/21:

  • למכרז הוצא מסמך הבהרות מס' 2.

עדכון מיום 3/6/21: 

  • המועד האחרון להגשת ההצעות למכרז הוא יום רביעי ה- 23/6/2021 בשעה 10:00. 
  • למכרז הוצא מסמך הבהרות מס' 1 (בדבר עדכון מועד הגשה כאמור).

  1. כללי
    1. מפעל הפיס (להלן גם: "המפעל") מזמין בזאת הגשת הצעות למתן שירותי מחקר כמותי ומחקר איכותני, הכל כמפורט במסמכי המכרז.
    2. המציעים רשאים להגיש הצעה לאחד מתחומי המחקר או לשניהם.
    3. המפעל יבחר עד ארבעה ספקים בכל תחום. אין מניעה שאותו ספק יבחר בשני התחומים.
  2. תקופת ההתקשרות
    1. תקופת ההתקשרות היא בת 12 חודשים ממועד הודעת הזכייה במכרז לספק (להלן: "תקופת ההתקשרות הבסיסית").
    2. למפעל שמורה אופציה להאריך את תקופת ההתקשרות הבסיסית בתקופות נוספות שמשכן המצטבר לא יעלה על 48 חודשים מעבר לתקופת ההתקשרות הבסיסית.
  3. תנאי סף
    רשאי להשתתף במכרז אך ורק מציע העומד בעצמו בכל דרישות הסף הבאות, במצטבר, במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז:
    1. תנאי סף מנהליים (לשני התחומים)
      1. המציע הוא תאגיד רשום כדין בישראל או עוסק מורשה.
      2. המציע בעל כל האישורים הנדרשים לפי חוק עסקאות גופים ציבורים, תשל"ו-1976.
      3. המציע אינו מעניק שירותים למועצה להסדר ההימורים בספורט, אם המציע מעניק שירותים למועצה להסדר הימורים בספורט, עליו להצהיר ולהתחייב כי אם יזכה במכרז יפסיק לתת שירותים למועצה להסדר הימורים בספורט.
    2. תנאי סף מקצועיים מחקר כמותי שיווקי
      1. הגדרות:
        1. "התקופה הקובעת" – השנים 2017, 2018 ו-2019.
        2. "מחקר כמותי שיווקי" משמעו: מחקר העוסק בתחום שיווק מוצרים ו/או שירותים וכולל לפחות 15 שאלות ללקוח אחד. יובהר כי סקרי בחירות (שנערכו עבור הממשלה, רשויות מקומיות ועיריות) אינם נכללים בהגדרה זו לצורך עמידה בתנאי הסף.
        3. "שירותי מחקר כמותי שיווקי" – אספקת שירות ללקוח במשך שנתיים רצופות לפחות או ביצוע 3 מחקרים לפחות ללקוח.
      2. למציע מחזור כספי בסך של 1 מיליון ש"ח בכל אחת מהשנים בתקופה הקובעת הנובע ממתן שירותי מחקר כמותי שיווקי.
      3. במהלך התקופה הקובעת המציע סיפק שירותי מחקר כמותי שיווקי ל-5 לקוחות שונים בישראל, העומדים בתנאים הבאים במצטבר:  3 לקוחות נמנים על 50 המפרסמים המובילים במשק הישראלי ו- 2 לקוחות נוספים נמנים על 100 המפרסמים המובילים במשק הישראלי על-פי דו"ח יפעת המצורף כנספח א'3 למסמכי המכרז.
      4. במהלך התקופה הקובעת המציע ביצע במצטבר 40 מחקרים טלפוניים ו/או אינטרנטיים בתחום המחקר הכמותי שיווקי, בהיקף כולל של 15,000 נסקרים.
    3. תנאי סף מקצועיים מחקר איכותני שיווקי
      1. הגדרות:
        1. "התקופה הקובעת" – השנים 2017, 2018 ו-2019.
        2. "מחקר איכותני שיווקי" – מחקר העוסק בתחום שיווק מוצרים ו/או שירותים באמצעות איסוף נתונים באחת מהשיטות שצויינו בסעיף 7.3.4 להלן. יובהר כי מחקרי בחירות (שנערכו עבור הממשלה, רשויות מקומיות ועיריות) אינם נכללים בהגדרה זו לצורך עמידה בתנאי הסף.
      2. למציע מחזור כספי בסך של 600,000 ש"ח לפחות בכל אחת מהשנים בתקופה הקובעת הנובע ממתן שירותי מחקר איכותני שיווקי.
      3. במהלך התקופה הקובעת המציע סיפק שירותי מחקר איכותני שיווקי ל-5 לקוחות שונים בישראל, מתוכם 3 לקוחות נמנים על 50 המפרסמים המובילים במשק הישראלי ו- 2 לקוחות נוספים נמנים על 100 המפרסמים המובילים במשק הישראלי, על-פי דו"ח יפעת המצ"ב כנספח א'3 למסמכי המכרז.
      4. במהלך התקופה הקובעת המציע ביצע במצטבר 40 מחקרים בתחום המחקר האיכותני השיווקי באמצעות לפחות שתיים מהמתודולוגיות הבאות:
        קבוצות מיקוד; ראיונות עומק טלפוניים או פנים מול פנים; ראיונות/תצפיות אתנוגרפיות; מילוי יומנים; סדנאות; ניתוחי שיח ברשת; קבוצות מיקוד מרחוק (זום) טכניקה איכותנית אחרת מרחוק (באמצעות הסלולר, וידאו או זום).
  4. המכרז הינו מכרז עם בחינה דו-שלבית.
  5. האמור במודעה זו אינו ממצה את תנאי המכרז המופיעים במלואם במסמכי המכרז. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה, יגבר האמור במסמכי המכרז.
  6. קבלת חוברות המכרז
    1. את חוברות המכרז ניתן לקבל, ללא תשלום, החל מיום החל מיום חמישי 13.5.2021, באיזו מהדרכים הבאות:
      1. באמצעות דואר אלקטרוני (ללא צורך בהגעה למשרדי המפעל). מציע המעוניין בכך, ישלח בקשה לקבלת חוברות המכרז לדוא"ל rechesh@pais.co.il, בצירוף טופס פרטי המציע המצ"ב, כשהוא מלא וחתום ע"י המציע. לאחר קבלת הטופס המלא והחתום כאמור, יישלחו חוברות המכרז למציע.
      2. קבלה ידנית של החוברות באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א בקומה הראשונה, בימים א'-ה' בין השעות 09:00 - 16:00. בעת נטילת חוברות המכרז, ימסור מקבל החוברות את פרטי המציע ואת פרטי ההתקשרות עמו לאגף התקשרויות רכש ומכרזים במפעל הפיס, על גבי טופס פרטי המציע המצ"ב.
    2. ניתן לעיין בחוברות המכרז באגף התקשרויות רכש ומכרזים, בבית מפעל הפיס שברח' הפטמן 3 ת"א, במועד המצוין בסעיף לעיל, בתאום טלפוני מראש.
  7. הבהרות למכרז
    1. שאלות ו/או בקשת הבהרות בקשר עם המכרז יש לשלוח למפעל בכתב, לגב' אלומה שמואלי, מנהלת אגף התקשרויות רכש ומכרזים, באמצעות דוא"ל (קובץ בפורמט WORD) לכתובת: rechesh@pais.co.il, לא יאוחר מיום שני ה- 31.5.2021.
    2. על המציע לעקוב אחרי הפרסומים באתר האינטרנט של המפעל, בכתובת: www.pais.co.il במדור "מכרזים". ככל שפורסמה באתר האינטרנט הנ"ל הודעה על קיומו של מסמך הבהרות אשר מסיבה כלשהי לא הגיע לידי המציע, באחריות המציע לפנות למפעל הפיס בבקשה לקבלת מסמך ההבהרות האמור. מציע לא יישמע בטענה כי לא קיבל מסמך הבהרות שקיומו צוין באתר האינטרנט.
  8. הגשת ההצעה למכרז
    1. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז הנו יום רביעי 9.6.2021 לא יאוחר מהשעה 10:00.
    2. ההצעות תוגשנה במסירה ידנית בלבד לתיבת ההצעות באגף הרכש של מפעל הפיס, רח' הפטמן 3, ת"א, קומה ראשונה.
    3. מפעל הפיס לא ידון בהצעה שלא תימצא בתיבת ההצעות במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז.

חזרה למכרזים