תאריך פרסום: 6 בספטמבר 2010
השנה בפעם השישית, השתתף מפעל הפיס, במסגרת שיתוף פעולה עם TheMarker, בכנס 100 המשפיעים של מגזין TheMarke
הכנס התקיים במדרון החדש של יפו והשתתפו בו כל אנשי העסקים המובילים בשוק הישראלי.
הוקם במקום מתחם מרהיב של מפעל הפיס, שבו התקיימה פעילות, שמטרתה לציין את התרומה האישית של כל אחד ואחד לקהילה.
במסגרת הפעילות, חולקו לבאי הכנס גלויות גירוד באמצעותן ניתן לצבור נקודות ולפי כמות הנקודות שנצברה, ניתן היה לבחור מוצרי מזון לחג שהוצגו במתחם -"סופר פיס".
כל אורח הוזמן לבחור את המוצרים ובאמצעות דיילות להכניסם לשקיות ולכתוב ברכה אישית.
אלפי המוצרים שנבחרו ע"י באי הכנס הצטרפו לאלפי מוצרים נוספים שנבחרו ע"י גולשים ברשת החברתית "פייסבוק".
כל מוצרי המזון נתרמו ע"י מפעל הפיס לעמותה שזכתה לניקוד הגבוה ביותר ע"י הגולשים באינטרנט - עמותת "לתת" והם יחולקו למשפחות נזקקות לקראת החג.