תאריך פרסום: 1 ביוני 2011
לראשונה הישג לשלושה מותגים שונים במקביל: מנוי פיס, לוטו וחישגד
תחרות "קקטוס הזהב" - תחרות הפרסום הישראלי - הנערכת אחת לשנה, ע"י איגוד חברות הפרסום – מכתירה את עבודות הפרסום והקמפיינים המצטיינים בשנה החולפת.
השנה, בתהליך שיפוט שארך מספר חודשים, סוננו 200 עבודות בקטגוריות שונות, מתוך 600 שהוגשו, על פי קריטריונים המקובלים בתחרויות בינלאומיות.
מפעל הפיס גרף 7 פסלונים עבור עבודות לשלושת המותגים: מנוי פיס, לוטו וחישגד: בפרס המכובד, קקטוס הזהב בקטגוריה מדיה משולבת, זה הקמפיין הפופולארי "אראלה תתקשרי אלי!".
בקקטוס הכסף בקטגוריית מודעות – ובעוד 3 קקטוסים ארד בקטגוריית סרטים – זה קמפיין הלוטו – "תנו לכדורים לסדר לכם ת'חיים", בקקטוס ארד בקטגוריית סרטים זכה חישגד בקמפיין "שפים", פרס נוסף לחישגד התקבל עבור שלטי החוצות "אוטו"ו-"רכב", בתחרות השילוט "ברלה 2011", אשר בנוסף, זיכו את המותג במימון קמפיין שלטים ע"ג אוטובוסים ושלטי מכוונים.
קקטוס הזהב בקטגוריה מדיה משולבת - הקמפיין "אראלה תתקשרי אלי!".
בתמונה: פרסומת חישגד זוכת תחרות "ברלה 2011"
בתמונה: פרסומת חישגד זוכת תחרות "ברלה 2011"